Dumitru Gheorghiu

Business Development Manager – Leader Hotel Consulting

(consultanta restaurante.consultanta hoteliera)

De ce este nevoie de un parteneriat Antreprenor- Firma de consultanță?

“ In prima liga profesionista , rezultatele bune se vad numai daca jucatorii sunt condusi corect de pe banca si daca antrenamentele sunt bine facute, prin studierea adversarilor si, in teren, prin jocul de echipa cu implicarea acestora la un nivel optim.

Asa putem sa analizam si tehnica de adaptare a angajatilor la nevoile oaspetilor.

Toti oaspetii au asteptari la ceea ce vrea sa insemne servicii si comportamente din partea hotelurilor si restaurantelor. Eu unul cand cheltuiesc 100 lei in restaurant interactionez din prima clipa cu ospatarii si astept o comunicare si un limbaj pe masura.

Ne dorim ca sectorul ospitalitatii sa isi arate adevarata valoare. Sa demonstreze ca banii pot fi investiti cu succes si in aceasta directie.

Nu ne ramane decat sa participam impreuna antreprenori, consultanti la constructia echipelor de lucru. ”– sustine Dumitru Gheorghiu, Business & Development Manager Leader H.C

articol: http://hotelinvest.ro/cum-aducem-un-plus-de-valoare-in-industria-ospitalitatii-consultanta-si-management-hotelier-de-la-leader-hotel-consulting/ noiembrie 2016

……………………………

Cand se poate stabili relatia intre partenerii de business ANTREPRENOR- FIRMA CONSULTANTA atunci cand se alcatuieste un plan de investitii in domeniul hotelier?
“Primii pasi apar inca de la inceputul constructiei, atunci cand la masa de lucru se gasesc arhitectul, consultantul hotelier, actionarul/ sau reprezentant, constructorul, si ceilalti actori care dezvolta planul concret de formare a produsului , cu respectarea tuturor normelor si fluxurilor necesare pentru ca hotelul, restaurantul sa poata fi functionale si fara motive de obstructii ulterioare in ceea ce priveste fluiditatea actiunilor.

Leader Hotel Consulting are consultanti pregatiti pentru fiecare arie specifica de studiu, fie ca este Receptie, IT, Contabilitate, gestionare camere, Restaurant sau Administrare.

Leader Hotel Consulting incepe prin alocarea de timp pentru a intelege mediul unic, in care fiecare hotel funcţioneaza. Strategiile specifice de marketing sunt concepute si apoi traduse într-un plan detaliat de actiune. Rigurozitatea procesului nostru pentru planul de marketing elaborat se traduce intr-un rezultat de implementare eficient. Noi intelegem ca punerea in aplicare a strategiei de marketing a unui hotel inseamna mult mai mult decat activitatile punctuale de vanzari”– sustine Dumitru Gheorghiu, Business & Development Manager Leader H.C. /http://hotelinvest.ro/ septembrie 2016

______________________________

“Piata muncii in industria hoteliera din Romania, in special in provincie, arata o scadere in ceea ce priveste pregatirea angajatilor. Motivele sunt evidente si usor de inteles daca privim cu atentie procesul de pregatire profesionala administrat de organele competente in tara noastra. Scolile si asociatiile de profil nu au potenta de reabilitare a calificarii tinerilor care doresc sa lucreze si sa performeze in industri ospitalitatii.

Un factor important,  care poate corecta aceste minusuri in arhitectura calitatii serviciilor din turism , poate fi implicarea personalului in procesele impuse de firmele ce desfasoara activitati in turism ( hoteluri, restaurante, baruri etc) si asimilarea de noi cunostinte de la firmele de specialitate .

Viitorul turismului romanesc apartine tinerilor si specialistilor!”

(conference Sibiu 2019)

“Procesul de vanzare al produsului hotelier presupune cateva actiuni ce se focuseaza pe cunoasterea pietei locale, a dorintei clientilor, a capacitatii hotelului in administrarea evenimentelor si, nu in ultimul rand, in concentrarea pe factorul uman din organizatie.

Personalul angajat este vital intr-o institutie de vanzare de produse hoteliere, si ma refer la tot ceea ce se poate vinde intr-un complex hotelier si in ariile conexe, ca de exemplu activitatiile outdoor, colaborarile cu birourile de vanzari bilete teatru, avion etc.

Pregatirea profesionala a angajatilor cantareste destul de greu in obtinerea succesului in acest tip de afacere, iar cine reuseste sa combine intrun mod optim, deficitul de profesionisti cu nevoia de serviciii de calitate, se poate considera un castigator?”

(modul training, Brasov 2018)

“Multi turisti prefera in continuare canalele traditionale de servicii, cum ar fi telefonul, e-mailul si direct la hotel prin metode de contact pe site-ul hotelului si prin retelele sociale. Si deasemenea, sa depuna eforturi mici pentru un nivel consistent de servicii, indiferent de metoda de contact.

Hotelierii trebuie sa constientizeze impactul major al retelelor de socializare asupra business-ului din domeniul hoelier, si sa activeze personal de intretinere relatii cuclientii si , implicit, de gestionare a raspunsurilor venite de la clienti.

Lucrurile devin din ce in ce mai comode, nu-i asa?”

(modul training vanzari , Craiova 2016)

„Conform Forumului Economic Mondial, raport din 2011, competitivitatea turismului românesc ocupă locul 63 în lume (din 139 ţări).  34 în Europa (din 42 de ţări), cu un index al competitivităţii în turism şi călătorii de 4,17 (faţă de valoarea de 5,99 a Elveţiei, care se află pe primul loc).

Principalul motiv al reprezentarii slabe a turismului romanesc este calitatea mediocra a serviciilor turistice prin evolutia slaba a resurselor umane din turism.

Ce trebuie să intelegem din aceste date?

„Că turismul mondial are o evolutie încurajatoare , iar tările care înteleg aceste schimbări în comportamentul turistului, vor avea de castigat. Forta de actiune directă din turism, prin angajatii săi, trebuie sa fie atent calculata încă de la selectarea echipelor de lucru, şi totul pentru ca oaspetii sa fie multumiti de serviciile oferite.”

(modul management hotelier , Poiana Brasov 2012)

” Dorinta mea si placerea de a lucra cu oamenii, au cantarit mult in alegerea pe care am facut-o de a activa in aceasta industrie a ospitalitatii.

Treptat, am constatat ca satisfactia profesionala se obtine prin consecventa in aplicarea regulilor precise si printr-o abordare pozitiva a situatiilor intalnite in hotelurile in care am lucrat. In ceea ce priveste activitatea de vanzari in cadrul unui hotel, pot spune ca aceasta reprezinta succesul campaniei de marketing corect targetata si un pas vital spre faima si succesul hotelului.”

(modul training vanzari , Pitesti  2011)