avantajul pachetelor mamă-fiică

avantajul pachetelor mamă-fiică

avantajul pachetelor mam?-fiic? Ca s? oferim în hotel un moment de relaxare  doamnelor care au copii , m? gândesc la un pachet gen ” Mom & Daughter”. In unele hoteluri din occident exista idei de genul asta. S? poat? fi disponibil în orice zi din s?pt?mâna, ?i pentru sejururi de o noapte sau mai multe.  […]

televizorul din camera de hotel

televizorul din camera de hotel

televizorul din camera de hotel Ne trezim în camera de hotel, iar printre primele lucruri pe care le atingem este telecomanda televizorului. Bineîn?eles c?, pasul ?sta îl facem dup? ce ne-am asigurat c? telefonul mobil este preg?tit pentru asaltul zilei. Televizorul din camera de hotel domin? mobilierul format din birou ?i taburet, noptier? ?i dulapul […]

sezonul estival anul acesta

sezonul estival anul acesta

sezonul estival anul acesta Am intrat în linia dreapt? a vacan?ei de var?. C?ldura se anun?? ap?s?toare, dat fiind un an pe care speciali?tii îl numesc torid la nivel european cu temperaturi foarte ridicate ?i recorduri în grade Celsius. Ce fac hotelierii de pe litoral? Dac? ne uitam la indicatorii specifici le putem intui r?spunsul […]

Plai românesc

Plai românesc

Plai românesc Am deschis u?a ?i mi-a fost destul de greu s? m? comport sincer ?i primitor. Aveam sentimentul c? eram oprit de cineva atunci când îmi salutam oaspetele cu pl?cere, poftindu-l în cas? cu mare drag. Eram anchilozat ?i neputincios. Cred c? îmi lipseau o mul?ime de eforturi înc? nedepuse, lec?ii neînv??ate, aveam prejudec??i […]

hotel like home

hotel like home

at hotel like home   We always tend to use the phrase „at the hotel I feel like home” when we choose a hotel or a hostel for overnight. „At home” means a personal way to spend time, where things are thrown into the corners of the House for short time, and which must be […]

First impression

First impression

first impression   ” Iarna este ?i mai frumoas? , c? ne preg?te?te de prim?var?.” În acest domeniu oricine vrea s? aib? un job trebuie s? ?tie c? jum?tate din calitatea lui ca angajat înseamn? atitudine ?i implicare. Ce client nu vrea s? aud? de la cel care îi st? în preajma – osp?tar, recep?ioner, […]

Top