Cerasela Gheorghiu – Mentor de Business pentru investitorii in HORECA
Investeste cu succes in domeniul ospitalitatii: Consultanta si management hotelier de la Leader Hotel Consulting
”Săptămâna cu 4 zile de lucru și 3 de pauză devine din ce în ce mai mult o necesitate. Deocamdată este privită ca o schimbare cerută de vremurile în care ne aflăm.
Pandemia a dat tonul, iar celelalte evenimente au început să se grupeze în mici intenții care în acest moment au devenit o perspectivă ce nu mai poate fi negată.
Roboții încep să aducă plus valoare în angrenajele economice.
Oamenii acceptă mai multe zile de libere, ajutați de împunsăturile societății de producție, care nu sunt nici pe departe dureroase. S-au descoperit mecanisme de schimbare a ritmului vieții cotidiene.
Deocamdată la un nivel hibrid de laborator- punere în practică prin sondaj. Dar, drumurile converg spre o săptămână de lucru de cel mult 4 zile.
Nu știm în cât timp vor fi îngropate condicile vechi de prezență aferente celor 5 zile a câte 8 ore de lucru. Posibil să ne aflăm în perioada în care și cele 8 ore să sufere ajustări.
Cine dorește toate acestea?
Aici nu mai cred că e vorba de nevoie, ci mai degrabă de alegere. Omul are varianta alegerii unor sisteme care în urmă cu 5-10 ani erau subiecte de ficțiune. Roboții nu știu să ceară dreptul la pauză, nu cunosc limbajul concediilor plătite sau neplătite. Și-atunci, lumina declanșată în laborator a devenit necesară.” (podcast 2023/ robotii in turismul viitorului)
“Un pas important in dezvoltarea industriei hoteliere este atragerea si implicarea firmelor de consultanta hoteliera in procesul de formare a produselor si serviciilor din industria ospitalitatii, a echipelor de lucru si a controlului costurilor in firmele ce administreaza hoteluri si restaurante. Din ce in ce mai mult se observa in mediul online dorinta tuturor celor implicati in acest fenomen, ca ospitalitatea romaneasca sa fie recunoscuta si sa atraga aprecieri si feedback-uri pozitive din partea turistilor straini si romani deopotriva.
Ne dorim un turism performant, capabil sa aduca beneficii importante acelora care isi investesc banii in asftel de afaceri? Atunci , acum este momentul ca banii investiti in acest domeniu sa aiba un “return on investment” bun, astfel ca cei care investesc sa obtina beneficii si o valoare de piata prin produsele formate in perioade corecte de timp.
Stabilitatea unui business in acest domeniu depinde in mare masura de strategia de formare a serviciilor prin echipe de lucru care sa aduca performanta , un plan de marketing si vanzari corelat si structurat pe principalii piloni care formeaza clientul tinta. Nevoile oaspetilor se transforma repede in realizarile firmei daca strategiile de vanzari sunt configurate prin mecanisme si metode profesioniste.
Nu se mai poate vorbi acum de o piata toleranta la echipe de lucru din hoteluri si restaurante care nu stapanesc minimul de reguli si incapabile sa satisfaca dorintele clientilor. Mai concret, putem spune ca a devenit din ce in ce mai evidenta importanta echipelor de lucru in atragerea de clienti si in egala masura in dezvoltarea businessului din industria ospitalitatii.
Cum este posibil oare ca un client sa fie multumit de o firma daca interesul sau nu este nici macar intuit de prestatorii de servicii Antreprenorii in turism au acum la indemana variante de dezvoltare prin stabilirea de parteneriate cu firme de consultanta, sa isi formeze strategiile de business prin introducerea in plan a tehnicilor de vanzare, de marketing, resurse umane, numind doar cateva din principalele actiuni ce duc la dezvoltarea afacerii.” este de parere Cerasela Gheorghiu, Leader Hotel Consulting
articol:http://hotelinvest.ro/cum-aducem-un-plus-de-valoare-in-industria-ospitalitatii-consultanta-si-management-hotelier-de-la-leader-hotel-consulting/noiembrie 2016
……………………………
“Industria hoteliera din Romania are nevoie de specialisti care sa formeze climatul profesionist si competitiv in cadrul hotelurilor si restaurantelor, astfel ca proprietarii sa isi recupereze investitiile facute intr-o perioada corect calculata si rezonabila. Serviciile din cadrul unui hotel se construiesc si isi formeaza un contur competitional numai prin echipe de lucru bine instruite, capabile sa deserveasca pe toti clientii si intotdeauna, oferindu-le serviciile de care acestia au nevoie”– este de parere Cerasela Gheorghiu, Leader Hotel Consulting | September 5, 2016 |http://hotelinvest.ro/
_______________________________________

