Consultanta restaurante. Consultanta hoteliera.
Întotdeauna când vrem să implementăm un proces care să ajute firma, ne punem întrebări de genul, Şi cum facem? Cine e responsabil?
Pentru ca angajaţii să urmeze drumul potrivit în hotel, aceștia trebuie să fie instruiţi. Sau treinuiți, cum ştim că se uzitează în limbajul actual.
În primul rând, regulile de acţiune din zona ospitalităţii, sunt făcute să mulţumească clienţii. Iar când o regulă face trecerea de la un om la altul, ea devine atitudine.
Angajatii din turism
Înainte de toate, latura umană e omniprezentă şi înseamnă aproape totul în calitatea serviciului primit. Chiar dacă sucul e cald, angajatul dacă e treinuit, va ştii să rezolve corect problema. Dacă se greşeşte modalitatea de încasare la recepţie, dar recepţionerul e instruit, atunci serviciul final nu va avea de suferit.
In plus, mulți dintre angajații pe care i-am avut în sălile de traininguri au spus că își doreau aceea parte de instruire, un motiv fiind și evitarea unor greșeli în activitatea de zi cu zi , care deveneau la un moment dat probleme fără răspuns.
Consultanta restaurante
O situaţie des întâlnită și neînțeleasă este aceea că, pregătirea angajaților într-un ritm periodic prin sesiuni de training, este considerată o cheltuială prea mare pentru firmă. Se apreciază apoi, că odată instruiţi, ei nu mai au nevoie de alte traininguri, sau că ei pleacă şi costurile cu pregătirea acestora nu se recuperează.
Această strategie de a reduce cheltuielile cu angajaţii nu dă roade.
Cheltuielile cu angajaţii într-un hotel trebuie să fie considerate mai degrabă investiţii.
Ce-ar însemna ca marile corporaţii pe care le vedem în jurul nostru, să nu investească în oameni?
Faima acestora s-ar prăbuşi. Burgării prost făcuţi, răcoritoarele cu gust mediocru şi cartofii prăjiţi reci ar duce la faliment.
Problema care apare atunci când angajaţii nu sunt văzuţi ca o investiţie se transformă în eşec.
Ce este de făcut?
Programele de pregătire a angajaţilor sunt necesare în fiecare hotel care-şi doreşte performanţă. Metodele de instruire, prin experienţa formatorilor, va contribui la sedimentarea cunoştinţelor.
Avem nevoie de angajaţi care înţeleg ce trebuie să facă într-un sistem profesionist de lucru. Iar acest mecanism să fie mereu pornit, prin cunoaşterea regulilor şi prestaţii cu atitudine.
Vor pleca dintre ei. E firesc. Însă aceia care rămân, şi cei care pleacă, vor susţine imaginea firmei dacă au o bază de referinţă loială.
De regulă, oamenii nu exagerează în mod gratuit, decât în număr mic şi neînsemnat. Aceia care se exprimă apăsat şi reclamă un lucru, o fac pentru că şi-au construit ideea pe o slăbiciune serioasă a sistemului unde au lucrat.
Nu e suficient să te mulţumeşti, ca administrator de business în horeca, c-ai reuşit să plăteşti angajaţii la timp şi fără probleme. Chiar şi pentru aceia unde marjele de profit sunt frumoase, pregătirea periodică a angajaţilor trebuie să fie o preocupare. Fiindcă dinamica de personal poate afecta imediat şi cu consecinţe serioase orice activitate din horeca.
Angajaţii nu trebuie priviţi ca pe-o problemă spinoasă, ci modul în care sunt ei integraţi în sistemul de lucru trebuie văzut ca o slăbiciune.
Există posturi potrivite atât pentru aceia care doresc o carieră, cât şi pentru angajaţii care nu doresc decât o perioadă de tranziţie, fie că sunt studenţi, nehotărâţi sau curioşi.
material> youtube https://www.youtube.com/watch?v=IIOsHjuO9yM&t=49s
Firma noastra de dezvoltare proiecte hoteluri si restaurante (engineering project hotel developer) ofera servicii de audit hotelier, consultanta restaurante, consultanta hoteliera.
Dotari hoteluri si restaurante, echipamente hoteluri si restaurante, marketing hotelier, management hotel, consultanta horeca. Consultanta glamping, consultanta aframe, consultanta aparthoteluri, traininguri hoteliere.

consultanta restaurante