drumul prin hotel

Drumul prin hotel>

De la prima intalnire in hotel cu oaspetele ( prefer sa il numesc oaspete in loc de client!) se creeaza o magie ce conteaza pana la plecarea acestuia din hotel sau restaurant. “Buna ziua, bine ati venit” este prima declaratie de dragoste pe care lucratorul din turism o face oaspetelui. Bucuria oaspetului este ca interactiunea ospatarului sau a receptionerului cu el sa fie corecta inca de la inceput, in faza in care se formeaza prima impresie. “ Ne bucuram sa va revedem “ sau “”Ne bucuram sa va avem ca oaspete” sunt adresarile care urmeaza in relatia cu oaspetele nostru. Distanta parcursa intre ”bine ati venit” pana la ”va multumim, va asteptam sa reveniti ”  inseamna REVPAC in indicatori specifici.

 

Hotelul trebuie sa fie atent la ceea ce face oaspetele in timpul sejurului, la ce consuma, cat consuma si cat de multumit este de serviciile pe care le cere, primeste si le plateste. Valoarea consumatiilor in timpul sejurului este un indicator important de masurare a capacitatii hotelului – restaurantului de a actiona in directia satisfactiei oaspetilor. Daca serviciile consumate insumate au o valoare consistenta inseamna ca gradul de implicare a echipei de lucru este ridicat. Cu totii stim, din experientele personale avute prin vacante cel putin, ca fiecare plata facuta unui serviciu primit conteaza in emotia pe care o traiesc si in decizia pe care o iau in ceea ce priveste a doua vizita pe care o pot face in acel loc.

Oaspetele stie foarte clar daca ii place sau nu serviciul primit, stie la fel de bine daca se va mai intoarce. Problema se pune, daca angajatului hotelului sau restaurantului ( este valabil si pentru celelalte structuri de primire ) ii pasa, se implica si este atent sa  ofere oaspetilor servicii de calitate atat cat sa aduca satisfactie acestora si sa ii determine sa se intoarca in locatia respectiva.

Pregatirea angajatilor devine in acest moment un focus pe care managementul unei unitati prestatoare de servicii trebuie in permanenta sa il ia in serios.

In aceasta ecuatie apare fara indoiala si educatia angajatului care o aduce cu el in firma. In industria ospitalitatii este obligatoriu ca angajatii sa aiba atitudine proclient, sa aiba expertiza bunului simt si sa concentreze actiunile importante inaintea celor subiective si nefolositoare firmei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *