sezonul estival anul acesta

sezonul estival anul acesta

Am intrat în linia dreaptă a vacanței de vară. Căldura se anunță apăsătoare, dat fiind un an pe care specialiştii îl numesc torid la nivel european cu temperaturi foarte ridicate și recorduri în grade Celsius.

Ce fac hotelierii de pe litoral?

Dacă ne uitam la indicatorii specifici le putem intui răspunsul ce poate fi formulat în câteva cuvinte: suntem ocupați aproape 100%. Da, dar am văzut un caz la Eforie Nord în care o cameră a fost închiriată pentru un sejur de câteva zile și fără să respecte toate condițiile cerute se standard. Mai mult, constructorul desemnat cu renovarea nu semnase actele de predare-receptie. Adică turistul era poftit în plin șantier!

Întrebarea noastră, a persoanelor care încă mai facem vacanțele pe litoralul românesc, și nu suntem puțini la număr, este următoarea:

Ce trebuie să facem ca să nu avem astfel se surprize în vacanța noastră mult aşteptată?

Ca până la urmă timpul nu iartă și elimină orice despăgubire ca semn de împacare. Timpul trece la fel de repede chiar şi în vacanță. Atunci ar mai fi o soluţie ca lucrurile să nu se întâmple în acest mod. Pentru că, scuza greşelii neintenționate sau întâmplarea nefericită, nu ţin. Soluţia este aceea care funcţionează în zonele turistice care îşi respectă turiştii – și-anume, Legea.

Însă ca ea să-și facă efectul în timpul meu de vacanță ar trebui să fie aplicată preventiv, prin folosirea mecanismelor de control, atât cele directe cât și cele care fac uz de tehnologia actuală prin internet. Aprilie şi Mai sunt două luni în care e timp pentru pregătirea litoralului. Atunci e momentul să se întindă covoarele, să se şteargă praful şi să se verifice prizele. Lucrurile sunt simple și se știu foarte bine de către profesioniști.

Problema este că romanul, de cele mai multe ori,  nu mai crede în soluțiile simple. Le căutăm în găurile închise și printre firele de nisip. Dar ele sunt prea simple să poată fi ratate. Turismul, înainte de toate, înseamnă să fii o gazdă bună. Iar pentru asta trebuie să ai echipamentul de lucru la tine atât ca manager cât și ca portar. Ospitalitatea trebuie și la noi să fie bine înțeleasă, chiar dacă am avut o zi mai proastă sau ne gândim la emigrare.

sezonul estival anul acesta

https://www.leaderhotelconsulting.ro/

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *